1- یک کلکی بود که من یاد گرفته بودم و میگفتم که به پنی سیلین حساسیت دارم، نامردها جدیدا یک چیزی درست کردن مخصوص ملت خالی بند! دردش به نظرم از پنی سیلین بدتره، آخرین پنی سیلینی که زدم 15 سال پیش بود.

2- باز به تازگی، دکترهای اورژانس و درمانگاههایی که تزریقاتی دارند اول میگن برو آمپولت رو بزن، بعد بیا گواهی استعلاجی رو بگیر، خب، واقعاً نامردیه، به جون خودم نامردیه. 

;|+| نوشته شده در ;چهارشنبه یکم اردیبهشت 1389ساعت;20:54 توسط;فرشاد; |;

10 نظر برای “

  1. چهارشنبه 1 اردیبهشت1389 ساعت: 20:1

    یعنی اینقدر دوران سربازی تو خالی و پوچ بوده که هیچ چیزی توش نیست که بتونی از اون بنویسی . ؟فقط اینکه میری نمازخانه پادگان بدون وضو یا اینکه الکل می خوری با بابات ؟ دلم به حالت سوخت و اگه می دیدمت یه سکه کف دستت می انداختم . که شاید سرمایه جیبت شود. خیلی فقیری

  2. چهارشنبه 1 اردیبهشت1389 ساعت: 20:53

    از وبلاگت خوشم اومد.باحال می نویسی….می خوام لینکت کنم.شما هم اگه دوست داری من رو به نام "گیلاسی برای تو" لینک کن.مرسی

  3. پنجشنبه 2 اردیبهشت1389 ساعت: 19:0

    یه دکتر آشنا که تلفیق درد سرباز بودن و پنیسیلین زرن رو بفهمه پیدا کن باهاش طی کن بدون تزریق استعلاجی بگیر

بیان دیدگاه