خداحافظ مایکل….

 

 

در سوگ عروج ملکوتی برادر ارزشی، مرحوم مغفور » مایکل جکسون » عزادار شدیم.

هرچند هیچوقت موسیقی اش جزو علاقمندی های من نبوده، اما در افسانه ای بودن آن بزرگمرد ِ تاریخ موسیقی هیچ شکی نیست.

 

پ.ن: لطفا کسی نیاد به مرد بودنش گیر بده.

;|+| نوشته شده در ;جمعه پنجم تیر 1388ساعت;12:9 توسط;فرشاد; |;

6 نظر برای “خداحافظ مایکل….

  1. جمعه 5 تیر1388 ساعت: 13:21

    من هم خیلی موسیقی اش رو دوست نداشتم ولی از مرگش ناراحت شدم.فکر میکردم مرگش از عمل های مداومش باشه یا از بینی اش ولی انگار سکته کرده و رفته به رحمت روباه!

  2. جمعه 5 تیر1388 ساعت: 14:32

    دست راستش زیر سر …. ای!
    _______________
    فرشاد پاسخ ميدهد :
    من ویرایش کردم. خاتمی میگفت آرزوی مرگ نکنید. تازه اون هم با دست راست.

  3. شنبه 6 تیر1388 ساعت: 7:48

    مرد بودن که به ریش و سبیل نیست! همین که در کار خودش اینقدر متخصص و استاد بود و همین که دستش همیشه به راه خیر بود ( منظورم کمک به بچه های سرطانی و ایدزی و بی بظاعته!) خودش کلی مرده! تازه مهمترین شاخصه اش اینه که هیچوقت آزارش به هیچ کس نرسیده. به نظر من این مهمترین خصلت یک انسان می تونه باشه.

بیان دیدگاه