خارج

یک ماهه ی گذشته را برای چند سفر کاری رفته بودم خارج. به قول یکی از این خارج به اون خارج.

چند تا کشور آسیایی رو دیدم. خوب بود. تایلند هم رفتیم. البته کاری. اونجوری نیست که همه میگن. یکی از دلایل شایعات کم جنبه بودن جماعت توریسته. تایلندی ها خیلی از ما ایرانی ها مهماندوست تر و مو دب تر بودند. اصولا ادعای ما در زمینه علم و ادب و فرهنگ و تمدن سقف آسمان را پاره کرده.

تایلند و خصوصا پوکت و پاتایا را توی برنامه های درازمدتتان بذارید حتما. البته دو نفره. عکسهاش باشه بعدن.

 

;|+| نوشته شده در ;شنبه هفدهم آذر 1386ساعت;0:25 توسط;فرشاد; |;

3 نظر برای “خارج

  1. شنبه 17 آذر1386 ساعت: 0:47

    سلام فرشادهمه مطالبت رو خوندم . دوست دارم بدونم چرا این قدر ضدارزشی برخورد کردی . خدا همین جاست .من بارها حس کردم . مراد دلم و فقط خدا می ده .باور کنی کمکت می کنه.

  2. جمعه 9 اسفند1387 ساعت: 17:21

    چرا دو نفری؟ماجرای ترکه استظرفیت آسانسور 4 نفره بودمیگفت حالا من 3 نفر از کجا پیدا کنم؟

بیان دیدگاه