دیس ایز فاکینگ هیلاریوس. الان دارم توی یک پنجره مایکروسافت ورد مینویسم و بعد از زدن دکمه پابلیش در کسری از ثانیه هر مزخرفی که اینجا مینویسم اونجا پست میشه. مسخره کردن نداره، خبر دارم که خیلیها سالهاست دارند از همین فناوری پیشرفته استفاده میکنن اما برای من که فکر میکردم بلاگفا بهشت بلاگرهاست این فناوری بیش از حد آوانگارد به حساب میاد. خب، از همین الان میدونم که حجم مزخرفاتی که قراره بنویسم به شدت افزایش پیدا میکنه و خودم رو مسئول میدونم که نظرم رو راجع به هر مساله ای اعم از سریال مزخرف نوروزی که در نهایت تعجب من باعث تفریح تمام ِ ، لیترالی تمام اقشار جامعه میشه تا نظرات مشعشعم در مورد روابط مزخرف فامیلی و زندگی زناشویی بنویسم . این نرم افزار کثافت چنان من رو هیجان زده کرده که حتی نمیتونم سر و ته جمله هام رو به هم برسونم و البته امشب این تنها دلیلش نیست. هیجان زدن این دکمه براق پابلیش داره خفه ام میکنه. فاک یو بیل گیتز، زندگی رو خیلی آسونتر از اونی کردی که باید باشه. انگار آدم دیگه به هیچ چیزی غیر از مهیا بودن شرایط سکس خوب نباید فکر کنه. یک حسن بزرگش اینه که میتونم با فونت مورد علاقه ام B Nazanin بنویسم که همیشه همه جا توی چشم مردم فروش میکنم. از سربازی تا آموزشگاه و شرکت و کوفت و زهر مار یکی از رسالتهای زندگی من این بوده که به آدمهایی که دارن نامه تایپ میکنم تذکر بدم که فونت نامه نگاری Nazanin و فونت تیتر ها هم خیلی ساده Titr هست. نه هر مزخرف پیش فرضی که بیل گیتز براتون تعیین میکنه. یکی دیگه از محاسن توی مایکروسافت ورد نوشتن هم اینه که همین الان برام شمرد و گفت که تا حالا 5 بار از کلمه مزخرف استفاده کردم. با این یکی آخری شد 6 تا. ولی خب وبلاگ خودمه و به هیچ‌کسی مربوط نیست که چه مزخرفی توش مینویسم. آباریکلا، شد 7 تا.

بیان دیدگاه