یوم الله

 

۱-  یازدهم اسفند ۱۳۸۷ ، با آن آسمان آبی  و هوای دل انگیزش، از یوم الله شد. بس که اتفاق قشنگی افتاد توش. 

آسمان آبی، برجهای قرمز پارک پرنس، دوناتهای  شکلاتی قهوه ای  و دوستی خوب به رنگ همه ی قشنگی های ِ  دنیا.

۲-  تعداد افرادی که هم خودمو از نزدیک میشناسن هم وبلاگم رو ، شد ۲تا.  این ۲ تای فعلی از بهترین دوستانی هستند که دارم.

 

پ.ن : با اینکه من چند روزه به دلایل مختلف چیزی اینجا ننوشتم ولی هنوز یک تعداد آدم دوست داشتنی و گل و  فرهیخته و با فرهنگ  با جدیت بهم سر میزنن . بوس گنده برای همتون.

;|+| نوشته شده در ;پنجشنبه پانزدهم اسفند 1387ساعت;1:3 توسط;فرشاد; |;

4 نظر برای “یوم الله

  1. پنجشنبه 15 اسفند1387 ساعت: 15:1

    ها ! منم از اون آدم های دوست داشتنی و گل و فرهیخته و با فرهنگ هستم چون که با جدیت بهت سر می زدم در زمان غیبت !رور 11 اسفند چه خبره؟ انیورسری به حساب میاد نه؟ یا شایدم فقط یه روز دلچسب با دوستان؟ در هر صورت خوش به حالت .

  2. جمعه 16 اسفند1387 ساعت: 15:27

    1- رو موج FM پارازیت افتاده !2- نمیدونم چرا من بیشتر به حاشیه توجه میکنم – میشه دلایل مختلف روتوضیح بدید.3- shine عزیز بیا سوته دلان گرد هم آییم

بیان دیدگاه