اخلاق نسبی است؟

 

۱- شب بعد از مهمونی، مستِ مست، کراواتم رو باز کرده بودم و گذاشته بودم توی جیب کتم. رسیدم خونه نبود. صبح توی یک شهر دیگه ای ، ۶۴۰ کیلومتر آن طرفتر ، دستکشهایم را درآوردم که یک برگه رو امضا کنم، رسیدم هتل و دستکشها هم نبود. حالا من اسکل هستم یا بدشانس؟

۲- دو شب ِ بعد به دو نفر گفتم :» عاشقانه دوستت دارم . » . یکی بغلم خوابیده بود و اون یکی به خاطر دوری من بالشش رو بغل کرده بود. من خائن بودم یا ناگزیر؟

پ.ن : جواب شخصی ندهید. فحش هم اگر میدهید لطفا خصوصی بدهید.

;|+| نوشته شده در ;یکشنبه ششم بهمن 1387ساعت;23:20 توسط;فرشاد; |;

14 نظر برای “اخلاق نسبی است؟

  1. یکشنبه 6 بهمن1387 ساعت: 23:41

    به نظر من كه بهترين كارو كردي…منظورم اينه كه خيانتم بعضي وقتا خيلي حال ميده به عبارت ساده تر به تخمت
    _______________
    فرشاد پاسخ ميدهد :
    از تخم خودت مایه بذار پسر. مال من بار تمام زندگیمو داره به دوش میکشه.

  2. دوشنبه 7 بهمن1387 ساعت: 0:21

    هیچ کدامظاهرآ هواس پرتید.2.نمی دونم خیانت شاید نباشه.خوب من که از اصل موضوع خبر ندارم.جریان چی بود که به دونفر گفتی همزمان ؟چرا یکی اومد و یکی نیومد؟اگر معشوقه واقعی نباشند و تعهدی نباشد هیچ کدام.راحت باش

  3. دوشنبه 7 بهمن1387 ساعت: 8:26

    نمی شه مطلق گفت که همیشه و همه جا وفادار موندن یا نموندن درسته. ممکنه شرایطی باشه که این یا اون اثر بهتری رو زندگی آدم و بقیه داشته باشه. حکم مطلق دادن معمولا آدمو اچمز می کنه

  4. دوشنبه 7 بهمن1387 ساعت: 11:13

    دهه من اینجا کامنت گذاشته بودم ، کوش؟؟دوباره می نویسم :1- جیبت جن داره2- بیشتر از هر چیری بوی عذاب وجدان میاد

  5. دوشنبه 7 بهمن1387 ساعت: 15:28

    1- شاید هنوز اثرات مستی وجود داشته … 2- مردهای آمریکایی هم زن دارن هم معشوقه … زنشون رو بیشتر دوست دارن مردهای فرانسوی هم زن دارن هم معشوقه … معشوقه اشون رو بیشتر دوست دارن مردهای ایرانی هم زن دارن هم معشوقه … مادرشون بیشتر دوست دارن ….

  6. دوشنبه 7 بهمن1387 ساعت: 17:39

    سلام فرشاد جان…خوبی؟راستش به نظر من باید جای تو بود تافهمید تصمیمت درست بوده یا نه،وگرنه قضاوت کردن که برای مردم ما راحت ترین کار دنیاس.البته واقعیت اینه که خود من به خیانت اعتقادی ندارم.یعنی برام معنایی نداره.به هر حال اون وسوسه خیلی وقتا به سراغم اومده و….و خب اونایی که در مورد وسوسه مقاومت زیاد دارن هم خودشون دوست دارن این طور باشن.پس نباید فکر کنن کار مهمی کردن چون دلشون خواسته اینطور باشن.چقدر من چرت و پرت گفتم فرشاد!به هر حال خیلی وقت بود به وبلاگت سر نزده بودم.با مطالبت جدیدت کلی حال کردم.یه پست جدید گذاشتم که دوست دارم حتمن بخونی..ممنون.

  7. سه شنبه 8 بهمن1387 ساعت: 10:47

    عاقبتِ خوبی ازش در نمیاد ، باور کن. همه چیز ارزش امتحان کردن نداره.Sorry I look like a grand ma here but I know what I’m talkin› about.اون کامنت لی لی خیلی بامزه بود!!!!!!!!!!!!!

  8. سه شنبه 8 بهمن1387 ساعت: 15:16

    کشتی خودتو با این عذاب وجدان و خیانت و کوفت و زهر مار یا برو حالشو ببر یا هیچ غلطی نکن

بیان دیدگاه