پاداش گناه

 

در مجلس سالگرد فوت یکی از اقوام ، یک سی-دی دعای کمیل پخش میشد، مداح مورد نظر یک اظهار نظری کرد که بیشتر از بخش هالیوودیه دین بر می آمد تا بخش فقهیش.

 می فرمودن در اون لحظه ای که انسان گناهکار داره جون میده ، تمام گناهاش مثل یک فیلم از جلوی چشمش رد میشه. من به شخصه امیدوارم وقتی می میرم خیلی پیر نشده باشم ، یا اگر خیلی پیر شدم قوای جنـــسیم خیلی پیر نشده باشه، واقعا حیفه آدم یک همچین فیلم پــورنــوی زیبایی رو ببینه ولی توانایی  » ابراز احساسات» نداشته باشه.

;|+| نوشته شده در ;یکشنبه سوم آذر 1387ساعت;23:36 توسط;فرشاد; |;

8 نظر برای “پاداش گناه

  1. دوشنبه 4 آذر1387 ساعت: 15:38

    یادمه بچه که بودم مامانم هر وقت جایی میرفت یا من جلوی چشش نبودم می گفت یه دوربین مخفی داره که همه ی کارای منو می بینه .یه روز کلی گریه کردم و کشته یارش شدم كه فقط يه بار دوربينو نشونم بده و نداد!!البته اون دوربين كذايي كمك بزرگي در رشد و تعالي من داشت! فكر ميكنم اين فيلم خدا هم چيزي توو همون مايه ها باشه !!

  2. جمعه 8 آذر1387 ساعت: 15:25

    جدی یعنی انقد زندگیت باحال بوده؟ من خیلی طرفدار سکس افراطی نیستم ها ولی کلا از آدمهایی که اختیار زندگیشون دست خودشونه و هر کاری که دوست دارن رو می کنن و همین طور هر کیو که دوست دارن رو می کنن خوشم میاد‍!!!

  3. دوشنبه 11 آذر1387 ساعت: 1:51

    به نام خدادرود بر شمااتفاقی در این شبکه تار عن کبوتی به وبلاگ شما بر خوردمنثر زیبا و دلفریبی دارید. هرچند ممکنه در خیلی از موارد مثل خیلی های دیگه که در خیلی از موارد دیگه! با من موافق نیستند با شما موافق نباشم.اما این موضوع اخیر اجازه بدید مثالی بزنم که گمان می کنم تا حالا تجربه کرده باشید خودتون!تا حالا شده تصادفی کرده باشید! یا اتفاقی براتون بیفته؟این لحظه اتفاق هرچند بسیار کوتاهه اما در حین حادثه شما لحظه به لحظه( منظورم کسرهایی از ثانیه است) را می بینید به صورت فریم به فریم. و بعد از حادثه رفته رفته به یاد می آرید؟دقت کردید این مواقع چقدر زمان کش می آد؟اگر حتی از منظر فیزیک مدرن هم بهش نگاه کنید و خاصیت کشسانی زمان و اینکه زمان مقید به ماده هست و با تغییراتی در کیفیت و کمیت ( مشخصا تبدیلات میان جرم و انرپی) قابل حذف و یا حداقل تغییر هست می شه چنین مطلبی رو ( یعنی مشاهده کردن کل زندگی در لحظه جان دادن) پذیرفتهرچند بنده فکر نمی کنم جان دادن یک لحظه باشه….!دوست بزرگوار!بشر غربی بعد از دوران عقلانیت دکارتی و کانتی و نفی آنچه در محدوده علم نیست امروزه رو به سوی کشف مباحث ماورایی آورده ( البته بازهم متاسفانه با همان عقل ابزارگرا)! حیف نیست ما با یک عقب گرد چند صد ساله برگردیم به اونجایی که اونها در اوایل دوره روشنگری بودند؟

  4. دوشنبه 26 اسفند1387 ساعت: 16:32

    اوف!! واقعا تو این مورد ذهن‌هامون خیلی خیلی نزدیک بهم بوده! حالا نمی‌دونم این جای تبریک داره یا تسلیت! می‌دونی مثل موقعیت تقسیم ارثه که یهو یه داداش دیگه پیدا میشه!! :))

  5. یکشنبه 16 فروردین1388 ساعت: 0:43

    اگه شما تو مجلس سالگرد هم این مدلی فکر میکنید منتظر مرگ نباشیدفیلمتون کلا پرفروشه

بیان دیدگاه