خوب، یک توصیه بهتون میکنم از سر تجربه. شماهایی که خیلی عاشق هستید و توانایی تحمل دوری از معشوق ندارید ، همه ی جاهایی که دوست دارید رو دو نفره نروید، خاطره های عاشقانه نسازید . بگذارید در شهر به این بزرگی یک جای دوست داشتنی هم باشد که بتوانید تنهایی بروید ، لذت ببرید  و یاد » او » نیافتید، باور کنید لازمتون میشه. مثلا  خود من ، تا حالا با هیچ کس کافه نادری نرفتم ، همیشه تنها هستم اونجا.

پ.ن : از سرنوشت پست پایینی عبرت گرفتم که جای روده درازی و مقاله نویسی در وبلاگ نیست.

;|+| نوشته شده در ;چهارشنبه پانزدهم آبان 1387ساعت;1:3 توسط;فرشاد; |;

4 نظر برای “

  1. چهارشنبه 15 آبان1387 ساعت: 10:5

    اتفاقا پست پایینیت باحال بود، من خوندم. البته موافق نبودم در مجموع، ولی خوندنش حال داد.من پیشنهادم اینه که به جای نگه داشتن جاهای تکی، پوستتو کلفت کنی. بعد اون موقع همه جا می تونی بری. البته این حرفم چرته، نثل اینه که بگم سعی کن بفهمی عشق کشکه. خوب هست، ولی با سعی نمی شه کسی بفهمه. با هاس جر خورد

  2. چهارشنبه 15 آبان1387 ساعت: 11:29

    سلام فرشاد جان!اون ویدیو رو که گفتی دارمش و ممنون از لطفت…در مورد این پستت یه جورایی حق با توئه اما من خودم شخصن بی پروایی رو تو یه رابطه عاطفی ترجیح میدم

  3. یکشنبه 19 آبان1387 ساعت: 13:34

    این حرفتو هستم . مگه اینکه آدم واقعاً بالغ شده باشه .پست پایینت رو هم اتفاقاً همون موقع خوندم . ولی وقتی با چیزی کاملاً مخالفم سعی می کنم حرف نزنم . ولی فکر نمی کردم اینقدر سنتی باشی . راحت بگم .

بیان دیدگاه