۰- یعنی همه ی شماهایی که برای پست قبل نظر گذاشتید یا این پست رو خوندین و نظر ندادین معنی این کلمهه رو میدونستین؟

۱- دوست دارم از افرادی که از کافه پیانو حتی خوششان هم نیامده بپرسم آخرین کتابی که خوانده اند و خوششان آمده چیست.

۲- پریشب بایک برند جدید ویسکی آشنا شدم به نام  King Royal . شیشه ی دسته دار داشت. جنس خوب و مرغوبی بود ، اگر هم حالی بهتون دست داد مارو دعا کنید.

۳- دیروز در  محل کار من دو تا از خانمهای منشی ، ضمن یک بحث کارشناسی به این نتیجه رسیدند که مهمترین نقطه قوت سریال یوسف ، دکورهای حرفه ای و زیبایش هست. امیدوارم اگر روزی گذارشون به مصر افتاد، از دیدن عظمت اهرام سکته کنن و بمیرن تا یاد بگیرن حرف مفت زدن عواقب هم داره.

;|+| نوشته شده در ;یکشنبه بیست و هشتم مهر 1387ساعت;22:35 توسط;فرشاد; |;

5 نظر برای “

  1. دوشنبه 29 مهر1387 ساعت: 1:23

    درود1- من کتاب تاریخی خوندم یکی دوتا هم کتاب …… وای.بگذریم2- نوش.3- این چیزا و این حرفا و این توصیفاته که منو می کشه اینجا و دوست دارم. زندگی روزمره سریالهای آبکی و چرند و پرندی که تو مخ این مردم میکنن.

  2. دوشنبه 29 مهر1387 ساعت: 10:6

    1.من می دونستم. تازگی تو Shawshenk redemption دوباره بش برخورده بودم2.سوالت در مجموع بی ربطه. می تونم n تا کتاب تو ژانرای مختلف بت بگم که این اواخر خوندم. چه ربطی داره. کلا نگرفت منو کافه پیانو. مثلا:1.WarCraft2.تا آخرین نفس هایم3. خواب گران4.ِDeathWorld5.جهان در پوست گردو6.داستان های 55 کلمه ای3.آره موافقم. یه دو تاشون که بترکن بمیرن حجم حرف مفت تو دنیا کلی کم می شه!

  3. دوشنبه 29 مهر1387 ساعت: 12:7

    اتفاقن یکی از ضعفای داستان یوسف دکورشه . یه منتقدی راست گفته بود که هر وقت بازیگرا به یه جایی تکیه میدن هر لحظه فکر می کنم الانه که بیاد پایین !آخرین کتابی که خوندم و خوشم اومد نامه های بچه های ایرانی بود به خدا که مال خواهرزاده م بود و وقتی خوندمش کلی خندیدم و دلم سوخت ! چون مشابه خارجی شو قبلن خونده بودم .باور کن آرزوی بچه ها شبیه بزرگا بود .اکثرشون خونه و ماشین میخواستن از خدا !-معنی این کلمه رو الان نمیدونم چی میشه ؟!در مورد کینگ رویال هم چشم ولی قول نمیدم اون لحظه یاد تو بیفتم !

  4. پنجشنبه 6 فروردین1388 ساعت: 13:29

    0- وقتی هیچی رو نمیدونم خب این یه کلمه هم روش1- خوندن ذهن دوست دختر جدیدشون !!!!!!!!!!!!!!!!!!2- چشم3- نیاز به دیدن اهرام نیست اون دو تا خانم احتمالا تو کف این هستند که چرا یوسف ……………… ربطی هم به دکور نداره ضمنا مگه خودت نفرمودی ما ایرانیها اگه روراست نباشیم میمیریم/راستی اتاق نفهمید شما از 0 شروع کردی

بیان دیدگاه