۱- آدمها دو دسته اند به نظرم. یک دسته من هستم و بقیه توی دسته ی دوم هستن. من با این ایدئولوژی ۲۴ ساله هم شده ام.

۲- آدمها در برخورد با خاطرات و روزانه نویسی های دوران گذشته دو حالت دارند. ا اشک میریزن و حسرت روزهای رفته رو می خورن یا کلی به خودشون میخندن که چه کــسخل های با نمکی بوده اند.

۳- دی ماه سال ۸۷ می شود ۱۰ سال که من هم روزانه نویسی دارم. مهمترین اشکالش این است که روند حماقت آدمهای اطرافت همیشه جلوی چشمت هست و میتونم ادامه ی روندشان رو هم حدس بزنم.  روزانه نویسی لذت غافلگیر شدن رو از آدم میگیره. یک جوری میشه مثل اینکه شما کلا دانای کل باشین.

۴- دیدن رویا های شبانه راجع به سریال لاست انگار چیز جدیدی نیست. من هم تجربه کردم.

۵- بوس آبدار.

;|+| نوشته شده در ;پنجشنبه بیست و پنجم مهر 1387ساعت;13:31 توسط;فرشاد; |;

7 نظر برای “

  1. جمعه 26 مهر1387 ساعت: 11:21

    بابا تو ديگه كي هستي.خيلي دوست دارم بيشتر از تو بدونم.جمله اولت خيلي لا حال بود عند اعتماد به نفسي.البته من فكر ميكنم همه آدما همين فكرو ميكنن .به نظر من آدما همشون خاص هستن و هيچ دو نفري شبيه هم نيستن.

  2. شنبه 27 مهر1387 ساعت: 9:34

    خوب سن و سال.فكر كنم 24 سالته آره؟تحصيلات .رشتت چيه؟ازين جور چيزا.اه فراموش كردم سلام كنم.ببخشيد سلام.

  3. شنبه 27 مهر1387 ساعت: 12:53

    1- آدمها دو دسته هستن:اونایی که در این مورد دقیقن مثل تو فکر میکنن و اونایی که اصلن فکر نمی کنن !2- آدمها بهتره خاطره نداشته باشن چه مکتوب و چه ذهنی3-شاید به خاطر همین ترس از حماقتها ترجیح دادم روزانه نویسی نداشته باشم .4- توی این زندگی یکنواخت چنین رویایی لازم بود.5- ملللللچ

  4. شنبه 27 مهر1387 ساعت: 14:8

    به به بزن قدش.چون من نسبت به تير ماهي ها يه ارادت خاصي دارم.از نوشته هات مشخص بود آدم باهوشي هستي .حدس ميزدم بايد مهندس باشي.بيماري؟پرسيدنمم بيشتر براي اين بود كه ببينم چقدر حدسياتم درسته.كلا خوشم مياد تو كار مردم فضولي كنم.در ضمن اگه اعتقادي نداشتي چرا نوشتي خداي زمين و آسمان؟ديگه اينكه اسم سازهاتم ميگفتي.بعدشم اينكه با اينكه تو چيزي نپرسيدي بايد بگم كه منم دقيقا راحت طلب و مشكل پسندم و فكر نميكنم خصلت بدي باشه.مرسي از اينكه زود جواب ميدي

بیان دیدگاه