تلویزیون دیدیم…..

 

از این آدمهای اسکیزوفرنی که می چرخند توی وبلاگها و از طرف خدای محترمشون آدم رو نصیحت میکنن خنده ام میگیره. این یکی از عوارض جدیه کمبود شغل و مشغولیت های مناسب در مملکت ماست.

با همه ی شماهام،  حرف زدن بلد نیستین، خوب ساکت بودن رو که بلدین !

نکته ۱ : چقدر خدا شدن به آقای» سیروس مقدم» و» علیرضا افخمی» برازنده است . آخر سریال تکلیف بهشت و جهنم و برزخ رو روشن کردند که همه با خیال راحت بخوابند.

نکته ۲ : طرف اسمش هست » معصومه معصومی » خوب این اگر نره بهشت من به جاش برم؟

نکته ۳ : فردا اسمم رو عوض میکنم ، میگذارم » شانس الله اقبال زاده » . حتما توی فیلم بعدی سیروس جون میشینم جای بیل گیتس. 

 

;|+| نوشته شده در ;سه شنبه شانزدهم مهر 1387ساعت;2:38 توسط;فرشاد; |;

6 نظر برای “تلویزیون دیدیم…..

  1. سه شنبه 16 مهر1387 ساعت: 19:10

    ما که با دیدن آخرین سکانس از قسمت آخر این سریال بسی بسا خندیدیم . "هیشکی نمی تونه مثه مو ترمیناتور بسازه ! "( سیروس مقدم ) آخ آخ این رحیم نوروزی اش خیلی باحال بود . یاد south park افتادم . اون قسمت جهنمش و صدام و شیطان و اینا .بعد این برادر خوبمون که این پایین نظر دادن ، خب میخوان از الآن شروع کنن ان شاءالله که یه پستی تو وزارت امر به معروف و نهی از منکر که در راهه برای خودشون پیدا کنن . جدی نگیر .

  2. چهارشنبه 17 مهر1387 ساعت: 10:2

    عزیز دل، حرف من پیره مردو گوش کن: ساکت موندن سخت ترین کار دنیاس. خیلی خیلی سخته.خیلی ها رو دیدم که جایی که فقط باید هیچی نمی گفتن، نتونستن دهنشونو بسته نگه دارن و همه رو به _ا دادن!

  3. یکشنبه 21 مهر1387 ساعت: 0:2

    سلام…ممنون از کامنتت..نه فقط جیگرت نه جیگر،هر جا شما دستور بدی….کله ام داغه که این کامنت داغ رو میذارم.هموفوبیا که نداری بقیه اش مهم نیس

بیان دیدگاه