بدون عنوان

 ۱- یک ایده ای دارم برای روی جلد آدامسهای   ……… Love is . دیدین کتابهاش هم در اومده به فارسی با این عنوان : عشق یعنی …….. !!!

عشق یعنی …. : وقتی میدونه من عجله دارم لباس زیر نمی پوشه و عشوه های خرکی نمیاد.

 

۲- این آهنگه رو دیدین؟ I Kissed a Girl  . خیلی باحاله . خیلی از دخترها رو دیدم که از دیدن این کلیپ خجالت کشیدن. انگار رویای همچنین بوسه ای در کله ی همه شان وجود دارد. چرا که نه، خیلی هم جذاب و سکــسیه.

;|+| نوشته شده در ;جمعه بیست و نهم شهریور 1387ساعت;0:52 توسط;فرشاد; |;

4 نظر برای “بدون عنوان

  1. جمعه 29 شهریور1387 ساعت: 1:13

    سلام.خیلی با حال و خوب می نویسی.خوشحالم که اومدم و لذت بردم.موفق باشی .من به خوبی تو نمی نویسم اما خوشحال میشم یه سری هم به کلبه تنهایی من بزنی.مهراز تنها

  2. جمعه 29 شهریور1387 ساعت: 1:26

    سلام:به به میبینم تاجر پوستان بهت سر زده و دارو گیاهی بهت معرفی کرده .فرشاد ببین بگیر حتما در مورد FM که جواب داده100% در مورد تو هم جواب میده.اصلا نا امید نشو.

بیان دیدگاه