مرد بودن یا نبودن

دیشب مست بودیم و یک آقای با تجربه ای برای ما سخنرانی میکرد. میگفت اگر می خواهید زنها را به خودتان جذب کنید ، یک راه وجود داره اون هم اینکه مرد باشید.

اول خندیدم ولی بعد فکرش مشغولم کرد به ورق زدن کتاب تاریخ روابطم. مثلا من یک شکم مردونه دارم، تمام دختر هایی که باهاشون خوابیدم هیچ مشکلی که باهاش نداشتن که هیچ ، معمولا این بدبخت را به علت حساس بودن به قلقلک و قابل لمس بودن دستمایه تحریک دوباره ی من و خودشان میکنند.

بارها این حس به خودم دست داده که وقتی با یک دختر راجع به رژیم غذایی حرف میزنم باهام احساس راحتی میکنه ولی این مساله هیچ وقت نمیتونه به یک معاشقه ختم بشه چون با شنیدن کلمه ی رژیم، بخش تحریک زنانگی آن دختر تعطیل میشود، چون شما هم یک همجنس خودش تلقی میشوید با همان ذهنیات و بدون کشش جنـــسی. (نکته: در مورد دخترهای همـــجنسگــرا البته باعث جذب می گردد.)

پ.ن : با توجه به کامنتهای پست قبل ، احتمالا آیلار پریود شده. لذت ســکـــس در دوره ماهانه را از دست ندهید.

;|+| نوشته شده در ;پنجشنبه سی و یکم مرداد 1387ساعت;2:19 توسط;فرشاد; |;

10 نظر برای “مرد بودن یا نبودن

  1. پنجشنبه 31 مرداد1387 ساعت: 3:35

    سلام فرشاد:به نظرم تو خلقت تو اشتباه شده تو باید دختر میشدی موندم تو کار خدا که چرا تو رو مذکر آفریده.تو آخه هیچیت به پسرا نرفته؟ یه ذره فکر کن.

  2. شنبه 2 شهریور1387 ساعت: 22:16

    با زبون شیرین آذری {تبریزی در واقع}،این عید بزرگو به هموطنان خودت تبریک بگو.

  3. شنبه 2 شهریور1387 ساعت: 22:58

    خیلی مسخره بود ادای مجری های احمق و سبک رو در اوردی؟فامیلی تو هاشمی ؟درست گفتم؟ فامیلیت رو جدی گفتم شوخی نمیکنم.بابای.بلاخره تونستی با یه نفر چت کنی یا نه؟

  4. یکشنبه 3 شهریور1387 ساعت: 0:10

    ضریب هوشیه آیلارو داری؟میگه فامیلیت رفسنجانیهمیخواد بگه منم ازت چیز می دونم

  5. دوشنبه 26 اسفند1387 ساعت: 18:27

    اگه حرف اون آقای محترم رو گوش میکردیو واقعا مرد بودینمیذاشتی این چرندیات رو به عنوان کامنت برات بزارن

بیان دیدگاه